Saturday, November 13, 2010

SEBELAS NOVEMBER DUARIBUSEPULUH :



okey guys and girls , cuti sekola sudah bermula . are you happy ? ofc korang happy kan but not me . im so sad because i have to leave my friends . i miss you my friends so much ! sepatutnyekan 12 haribulan baru kiteorng last day school tapi cikgu cakap esok ade gradusi untuk form five so sape yang taknak datang dipersilekan . aku sedeh mase last day tuh . harituh juga aku pegi melawat bangunan bersejarah . haha :D that mean bangunan sekola aku lah :D then , harituh last tengok muke muke budak form three . tak kesah lah yang aku kenal ke yang tak kenal . yang penting aku nak tengok juga dorang . aku takut kalu lepas nie dorang semua pinda tiggal aku je sorang sorang kat sekola tuh :( arrggghhh SEDEH TAU ! boleh tak kalu aku taknak holiday nie ade . dala bosan baek aku pegi sekola jumpe kawan kawan aku . hilang juga rindu aku kat dorang semua . hmmm :(

No comments: