Friday, April 29, 2011

Hello There : D

Hi you,
terase lame sangat aku tak bukak belog aku ni kan. korang dah tengok belum belog aku dalam proses pembuahsuian. hmm dah mcm nak renovation ruma dah, hahaha . okei stop laugh .
  
       Minggu nie aku penat gilee. tak tau lh ape aku penat sangat tuu. tapi serius penat gile . firstly 9haribulan nie aku nak exam. makkkoii kecut perut eden ceti pasal exam nie. yelah aku prepare nak exam pun tak lg. tapi mulai hari nie dan saat nie aku nak start studyy and study. hihihi. Secondly, hari khamis lepas sch aku buat sukantara . haihh bosan betul lh sukan sukan nie. dan aku bile cikgu suruh lari aku pun buat buat alasan lh saket perut . saja tak nak lari kite pun lari kan diri lh dari cikgu. untuk cikgu jgn mara saye yee : ) .

     ceti pasal exam tadi, sekarang nie aku tgah focus study science, sej, ekonomi, akaun . hmm lain tuh belaja juga tapi aku lg focus subject yg tadi tuh sebab nak dapt A+ , hihi doa kan eh . subject yg paling takut, seram dan mcm mcm lg hmm +mathh lh . f1 aku fail tak kan lh midyear nie aku nak fail . takutnyeeeee, sape yang pandai +mathh nie ajar lh saye eh .

okei i gotta way now. see u later babe, BUBUI : P

No comments: