Sunday, June 26, 2011

#1

I HATE TOMMORROW !  I HATE MONDAY ! I HATE SCHOOL !

hahahah the girl name Aisha cakap die tak suke sangat-sangat bile kena pergi sekolah.nak tahu kenape ?
pertame
* kena gosok baju sekolah.For your information,aku paling tak suke gosok baju.
* kena kemas buku ikut jadual . . . . .
* kena siapkan homework sebelum besok tibe. takut kena marah dengan cikgu. itu yang paling seram =.='
* kena belajar focus mase cikgu ajar kalau tak. habes ke laut lah aku.
* kena menahan kepanasan bile waktu tengahari tibe haiih siaplah kipas kawan aku jadi mangsa.
* kena tahan lapar sebab makanan kat kantin tak menyelerakan langsung.Err
* setiap hari isnin mesti ade perhimpunan. PENAT !
* sakit hati bile classmates aku memekak macam beruk/monyet !
dan terakhir
* esok my parents ambek my report cad. TAKUT / SERAM ! redha aje =.='

dan dalam-dalam banyak bende yang aku tak suka.cume satu aje aku suke buat. tahu ape ?
* bile pergi sekolah bende yang palig  best dapat jumpe kawan.bile jumpe ofcourse lh goosip bende yang paling penting yang ktorg akan buat.memang tak ade bende lain ktorg buat selain goosip tapi mase belaja ktorg belaja tau.

Bak kate perpatah SCHOOL is better than HOME dan kadang-kadang HOME is better than SCHOOL ikut mood lahh yea :p

No comments: