Monday, June 27, 2011

#2

HARI TERBUKA =.= '

Fuuhh legaa naseb baik mak aku tak membebel pasal result. nak tahu cikgu aku cakap kat mak aku ape.hahah cikgu cakap aku baik hahah, result aku meningkat bagus.aku rajin tau siap semua keje sekolah *good hahah.
jawapan yang cikgu bagi semua POSITIVE ! hhah. naseb tau cikgu tak ckp pasal aku fail satu subjek tuh.kalau cikgu ckap... comment POSITIVE tadi tuh tuka jadi NAGATIF O.o tak suke tak suke :p

nak tahu tadi mase kelas bm pelaja pompuan semua kena suruh bace syair makAihh. Pehh tak macam kelaka kan aku ber-syair tadi. ter-pakse kalau tak cikgu jemur ktorg kat luar kelas. dah lah tengah panas terik hahha. serious kelaka :D

No comments: