Wednesday, June 15, 2011

o.O'

Omaigosh! RESULT AKUU = ='
menyesal tak sudah sudah bile kertas exam tu dah ade kat tangan aku. knape aku tak boleh dpt A? knape tak dpt B. knape cikgu tak naikkan markh aku? knape aku fail? knape addmath tu susah sgt? <----- nie semua soalan yg ade kat kepale otak aku sekrang. k result aku overall not bad lah. lagi ok dari uf1. buat mase sekarng result baru dpt 3A haha okay lah tuh kan? bersyukur lh dengan ape yg ade ye. ade lagi satu paper aku belum dapat. addmath, bak kate kawan jangan harap nak lulus addmath. aku rase kan markah addmath aku straight G sepanjang exam tahun nie addmath jelh. hmm redhaa = =''. dan yg paling penting aku tak tiru haha tipu lah tuh kalu tak :D okay okay aku tiru tapi tak ade lh sampai ambek kertas kwan pastu salin. especially untuk budak lelaki kelas aku. geram aje dorg dapat markah lebih sebab tiru. errgg! sabar sha sabar. 
hmm i have to go now. kbyee : )

No comments: