Friday, July 15, 2011

#10

Hey saturday :)
eighteen july, monday .huaaaaaaaaaa im not ready to' ujian formatif 2 ' .Yeah im not ready
tengoklh mcm sekarang sepatutnye aku bace or revision kan nie tak tk habes dgn onl fb or blog.huh! takutnye boleh ke aku jwab exam nnti. wish me luck k :) act, monday nie my birthday hahaha so agak terkilan lh sebab birthday degn exam date yg same. tak suke tak suke. err !
Kesimpulannya, aku tak bersedie utk exam kali ni. langsung tk.so kalu fail tuh nasib paling malang aku lh. dan kalu aku fail addmath kali ni jugk aku tk tahu nk ckp ape.salah cikgu or salah aku sebb fail addmath? due-due kot sebb cikgu tu ajar aku tk paham and aku kurang study . hmmmmmmmmmmmmmmmmmm and my account, lately ni sejak tuka cikgu account, aku langsung takde mood nk belaja .dulu aku focus gile bile waktu account. sekarang ni ke laut kot. naseb baik tusyen dgn cikgu dulu heee. sejarah,science,ekonomi,ag semua aku belum bace T.T bertambh dgn problem dgn kawan.act, problem yg boleh peningkn kepale ni pun aku tk tahu haiih . aku harap sangat-sangat exam lagi satu bulan bukan minggu depan bukan hari isnin nie. sembilan subject semua aku tk ready :'(  Huaaaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments: