Saturday, July 30, 2011

#15

#Yeaaaaa, finally aku dapat update blog. seminggu aku tk post rase mcm setahun , hahah lol -.-

30julai2011
harini aku tak pegi mane mane lepak kt rumah then layan hindustan, hahah :D best gile cite tuh sampai meleleh aku tengok cerite tu tau. haha this for first time aku nages bile tengk hindustan : D sweetnye tengok hero dgn heroin die yaww :) hari isnin ini aku get ready to puasa. excited gile aku nak sambut ramadan tahun ni kan. haha aku pun tak tahu kenape aku ter overr sangat nie. puase tahun ni aku harap sangt aku puase penuh, takde tinggl tinggl tapi ape kan daye kan aku ni perempuan mesti ade halangan. paham paham lah ; ). lepas puase, yahooo raye ! bestnye dapat main bunge api, dapat makan rendang mak buat yumm yumm aku dh terliur nie. hahah bile raye aje aku asyik makan makan dn makan tapi yg peliknye kenape aku tak gemuk. hahah  :p  
k i should go now. i have a big problem now :c takecare :-*

No comments: