Sunday, July 10, 2011

#8 woohooo !

Assalam. Entry kali ini aku tulis pasal the birthday party :)

Nine July 2 011. OMG ! today i was so enjoy bebeh  : d.

Hari sabtu lepas ktorg buat birthday party kat imanos cafe angsana untk ktorg-ktorg yg lahir bulan ini.bulan july dn antarenye ialah me : D hihi walaupn tersambut awal its sokey its sokey, no hal janji ktorg sambut .korang ade? takde kan takde kan :p start party mase dalam pukul 1 lebih lmbt siket sbb tggu syaza yg comel ni dgn cousin die nad dtg .lepas semua dh ade baru ktrog nyayi lagu happy birthday, Then, potong lah kek ape lagi hahahh .lepas habes mkn semua ktorg pegi main bowling.hhaha mase kat sini paling best kena kena kan orang. orang yg terkena tuh..... nak tahu sape? hohho Syaza dengan Laila ! kesian dorang kan.ktorg baling bola bowling dorg sampai masuk longkang. hahha dengki tau dorg ish ish ! tapi best kan kan. sorry eh korg : ) lepas bowling ktorg karaoke. aku tak nyanyi aku cume menyelit-yelit aje : D hehee. 6 lebh baru ktrog balik rumah 
huh! hari tuh hari yang paling best dan aku takkan lupekan sampai bile-bile .k last aku nak says thankyouvermuch much to laila hadiah tuh lawa.aku suke heee : )
Thank you to make my day . I <3 you 

syaza,nad,laila,farra,eiyra,lyna,syida,tasya,qu,mariah,azreen,aiin :)
syafiqazrin,kecik,gewee,adib >.<












p/s : I LAPPPPP YOUUU VERY VERY MUCH FRIENDS :)

No comments: