Friday, September 23, 2011

Awesome week!



okay monday night lepas. so awesome bebeh! thanks sape yang datang open house ruma aku harituh. mekasehh banyak-banyak :) sorry lah kalau ade korg yang tk selesa dengn ruma aku harituh. serious, aku tak sangke bile aku tengok ramai classmates aku dtg. aku ingt dorg tk dtg sekali haaa semua serbu ruma aku, hahahha. tak ape lain kali aku ajak korg datang lagi kay ruma aku. kalau tak datng siapp :p
okay sekarang aku nk bebel pasal rutin harian aku kat sekola dari hari selasa lepas sampai hari nih jumaat. seriously memang GREAT  laaa. tak sah kalau setiap hari aku tak dapat gossip dengn kawan aku, tak dapat ketawa ( mcm org tak ingat dunie ), tak dapat jumpe dengan my six lesboo kat kelas. memang superb laa :D even kitorg semua selalu maen-2 kat kelas tapi kiterog still belaja. focus gilee mcm syazaa dengn aiin sampai terngaga mulut dorg bile belaja. lagi lagi aiin. :D dorg semua selalu buat aku ketawa setiap hari. thanks korg buat aku setiap hari setiap mase aku happyyyyy aje.

23september11'
:) Ashaa

No comments: