Tuesday, September 27, 2011

Twenty-two; great wednesday!

yeahhhh! harinih superAWASOME kat sekolah tadi kiteorg asyik ketawe aje pluss goosip plus study beramai-ramai degn bdak lelaki semua best gileee : ) hari nih tk mcm setiap hari selalu, kalau hari lain rutin harian aku  macam biasa laa bangun pagi pergi sekolah, study-study-study sampai balik dah sampai rumah aku tidur sampai petang pastu bangun buat homewrk, buat revision thats all.... huh! penat tau setiap hari ulang bende yg same tapi nk buat mcm mane kan hmmm :( tapi tapi harinih aku happyyy sebab kawan aku sentisa ade dengan aku :D act aku nk bebel pasal exam. dua minggu lagi aku nk exam tapi aku chill aje mcm takde pape ;) kay let see what i do before exam last year

yess i really likee to SLEEPING! boleh rest banyak-banyak. boleh mimpi macam-macam. best ape? :D another one is GOSSIP yeahh really awasome, boleh tambah kan ilmu yang sedia ade.  DREAMING? hmmmmm selalu jugak laa tapi best jugak laa -.- but the important is, yesss STUDY ! 

Seriously, aku takutt laa nak exam. lagi-lagi ADDMATH dgn ACCOUNT. aku takut kalau-kalau addmath aku fail lagi dan lagi and account aku makin hari aku tk paham cikgu tu ajar. saye nak cikgu saye balik! tak paham langsung cikgu baru nie ajar. sejak kebelakangan ni kan :D haha cikgu selalu tukar-tukar. cakap laa cikgu tak suke ajar kelas kiteorg yg selalu bising nie kan hmmmm wtv -.- 
ADDMATH AND ACCOUNT please be good to me in the exam soon. try my best to dont fail addmath again and score A+ for acoount. come on ashaa :D haha bersemangat betulkan.  
hmmmm k laa nk tusyen babai ;)
28september2011'

No comments: