Thursday, June 30, 2011

#4 Drama

Hey people ! nak denga cerite tak pasal lakonan kitorg tadi.nak tak nak tak ?
k aku telah diamanahkan untuk membuat prop iaitu MATAHARI.agak kelaka lh pasal mase aku dtg sekola pagi tadi aku pegang matahari tu semua org yg jalan sebelah aku semuanye tengok aku dgn muke yg agak pelik *hahahh :D memang bengang.sampai kelas aje aku tengok syaza bawak semua prop yg tk boleh blahh pedang adek die jadi mangsa.hhhaha:p.lepas aje kelas math berakhir ktorg semua kena pergi kelas 4PD.Errr! knape bukan astaka? malu malu >.< lepas tu cikgu suruh group one ready nak belakon.memang best ! ter-sangat best ! Paling best ! Memang best ! hahahah . korg aku jadi Halim *wartawan dgan syida jadi Jamil. paling best mase part ending tuk wali mati hahah kelaka gile.k korg semua nantikan cerite Gelanggang Tuk Wali 2 ! tuk wali akn hidup balik menengkkan keadilan *Merepek :D Bhahah. untuk group 2 :p cerite korg Boring ! ngatok aku tengok :p *soreyyyy kidding

Terima Kasih Atas Kerjasama Anda
 - aiin,syida,syaza,farra,zarith,
-zahir,nail,ejat,hafip,shafiq,helmi,qayyum,naabil 
 and AISHA*me :p

No comments: