Tuesday, July 5, 2011

#5



oh ini tidak adil tidak adil baginya
ini tidak adil tidak bagiku
ini tidak adil untuk kau bertanya jika aku mencintaimu juga
ini tidak adil tidak adil baginya : )

Hey people ! wassup .
harini, hoohoo penat plus panas.Errr macam dalam oven tau.pukul tiga lebih nie aku tusyen so aku tak boleh nak cerite panjang lebar kat blog ni.so take time to freshkan balik otak aku yang tenga serabut = ='. k cube denga lagu kat atas nie mane tahu boleh release tensionn.sejak-sejak nie aku ter-minat sangat dengan yuna.nak tahu knape? sebab suare memang best.then die ni jenis gile-gile even die bertudung.Heh siape kate orang pkai tudung kena ber-sopan santun,lemah-lembut ! who says ? hahha aku tahu korg takdelah fikir sekolot tu kan kan? sekarang nie pun aku cube-cube nak bertudung tau.
hahah k nak tahu tak esok? nak tahu tak? besok 772011 birthday kawan kite lh. :p awak awak happy birthday kite ter-ingat tahun lepas.kite semua sambut birthday same-same.tak boleh lupe sampai bile-bile.takpe kan wish awal :p Love you more friend ! lupe nak bagi tahu name die *Her name is LAILA :)

No comments: