Tuesday, September 13, 2011

omaigodddd! kenape dengan aku hari nie. sungguh memalukan laa sha hahaha >.< tapi hari nie hari gelak ketawa aku bersam teman-teman ku yang tersayang, hahah kiteorg main 369, haaa tak tahu kan tak tahu kan cikgu kiteorg yang ajar best! 
ok berbalik dengan cerita yang agak memalukan aku, aku tak tahu kenape aku boleh terpeleot mase aku nk beli air kat koperasi. merah padam dah muke aku time tu naseb tak jatuh betul betul kalau tk aku tak tahu mane letak muke aku nie. kawan aku kat belakang dah berdekak-dekak ketawa kan aku. dan yang paling memalukan ex friend aku tengok aku. huuh bengang gile. naseb time tuh line clear tkde org lain yg nmpk. :D dah dah stop cerita pasal nie.
sekarang aku nak cerita pasal my comel girlfriend. name die syaza. seriously die nie memang comel sangat macam barbie, hahahh! tak tipu betul pastu kan kat kelas die berscandal dengan sorang mamat blur name die faiq. diaorang couple paling sweet dalam kelas aku. serious aku tak tipuu! tapi kan semenjak dua menjak nie dorg nie selalu gaduh. dan aku akan jadi orang tengah antara faiq dan syaza. penat tau jadi orang tengah nie tapi best, hahaha. bile aku dengar love story dorang nie aku pulak yang jadi sedeh. tadi syaza nanges pasal faiq, tadi jugak faiq nanges pasal syaza. memang sweet tapi dorang tak pernah faham each other. tula perangai dorang yang aku paling tak suke. btw, syaza & faiq aku harap sangat korang boleh baik macam dulu. aku taknak tengok korang gaduh-gaduh k. 

oklahh aku dah penat menaip. byebye muahmuah :*

No comments: