Tuesday, September 6, 2011

Birthday girl

7sept2011
Heloo my girl, tomorrow is your birthday rite. hahah dah tua lah you :D sempena birthday you yang ke-16 tahun i wish you happy birthday! semoga panjang umur murah rezeki , aku harap persahabatan kita kekal sampai bile-bile. Be my good bestfriends, good sister and good adviser. ingat, kau kawan yang paling aku sayang. 4 tahun kita kawan aku tak akan lupa. Tahun lepas aku langsung tak wish birthday kau tapi mase tu aku memang ingat birthday kau, nak buat mcm mane mase tu kite gaduh. tu memory paling buruk kot dalam hidup aku. tahun nie aku nak kita happy sebab tahun depan kita spm kan. oh sorry sebab patutnye aku text kau 12 malam nie kan disebabkan aku tak ade kerdit so aku just post kat blog jelaa . pasal hadiah maybe lambat siket sebab aku tk keluar pegi mane-mane so tggu weekend nie maybe aku keluar aku beli hadiah special untk kau. errk agak-agak nak bagi ape ha kat kau? any idea.. takpe laa nnti aku pkir k.

btw, nak cakap

HAPPY 16TH BIRTHDAY !
:-* muah muah 
          lots of love by Asha's : )

No comments: