Tuesday, September 6, 2011

seminggu beraya :D

Hiiii people !

Lamenyeeee tak update blog aku nie kan. fuhhh fuhh berabuk sudah my blog nie. i miss you blog :'( sob sob.
bulan puasa haritu aku tak update langsung ,sekarang dah masuk bulan raya baru nak update ish ish. btw, puasa haritu so far so good cume aku tinggal 8 hari aje tu sebab tuutt, hehe.
 okay sekarang nak cerita pasal raya.satu minggu berhari raya best gila : D balik kampung kewajiban family aku bile raya errk walaupun bukan kampung sendiri maksudnye kampung sedare mare yg lain lah. hari pertama raya aku masih beraya kat johor, yes betul cakap korang beraya kat johor memang bosan. act aku tak ade sedara mara sangat aku kat johor so bile kat rumah sunyi gila tak ade pun orang datang :'( sedeh tauu. hari raya kedua bemula perjalanan aku dari johor ke perak, dari perak ke perlis dan last destination aku di kedah. beraya sakan kan aku : D seronok bukan main lagi.ape tak seronoknye duet raya penuh dipoket haha walaupun dah besar :p aku siap berjalan lagi pergi ' gua kelam ' first time dalam hidup aku masuk dalam gua. agak seram lah jugak. aku jalan jambatan kayu err seram gila -.-' act family aku tak rancang pun nak pegi gua kelam.dah dekat sangat jalan kaki pun boleh apa lagi pegi jela : D  

ok laa berhenti sampai disini sahaja. take care people :-* muah muah!


No comments: